Önemli notlar:

1-Vize kapıda 15 gün için 30$, 30 gün için 50$

2-Para bozdurma işini havalimani yada Luklada yapın, Katmandu merkezine gitmeye gerek yok
3-Milli park ve trek izinlerini Lukla rota girişinde 5000 rupiye=40$ civarı halledebilirsiniz Katmandu merkezine gitmeye gerek yok boş yere taxi parası ve zaman kaybı.. Direkt Ramechhap e geçin..
4- Raamchap Lukla uçuşu tecrübeli pilotlar ile dünyanın en tehlikeli denmesine rağmen en kısa ve eğlenceli uçuşu..Biz Katmandudan Ramechhap e gündüz gittik böylece gece dinlenme fırsatı bulduk, firmalar gece götürüyor. .Giderken lokal köy minibüsine 700 rupi=5.5$ dönerken ise biraz iyi minibüse 2000 rupi=15$ verdik..
5- Ekim 2023 $=28,15 TL ve $=131,9 rupi
6- Kendime not : Bu etkinliği yapmadan 3 ay önce donuk omuz teşhisi kondu aylarca fizik tedavi gördüm , hiç bir fiziki hazırlık yapamadım bırak çantayı, gömlek bile giyemiyordum, azmettim, olmaz demedim ve gidip döndüm.. Evren harekete geçene yol verir.. Teşekkürler..

Comments

Popular posts from this blog

Everest Base Camp Trekking

Malzeme listesi:

En büyük dertler